Erg Lang Geleden!! - Reisverslag uit Jacksonville, Verenigde Staten van lara hijbeek - WaarBenJij.nu Erg Lang Geleden!! - Reisverslag uit Jacksonville, Verenigde Staten van lara hijbeek - WaarBenJij.nu

Erg Lang Geleden!!

Door: Lara

Blijf op de hoogte en volg lara

15 April 2009 | Verenigde Staten, Jacksonville

Hallo iedereen,

Ik zie net dat het alweer meer dan 2 maanden is geleden dat ik heb geschreven! dus het wordt weer tijd voor een verhaaltje!
Sinds februari is erg veel gebeurd onder ander zijn mijn ouders en zus langsgekomen!!
Ze kwamen aan op een vrijdagavond en ik heb die avond een cake gebakken voor mijn vader want die was jarig de volgende dag!
Op een zaterdag gingen op reis naar West palm beach om daar te spelen en natuurlijk zijn me ouders en me zus meegegaan om me te supporten! Zaterdagavond zijn we met team weer naar jacksonville gereden en me ouder en zus die zijn nog in west palm beach gebleven om het daar te bekennen!
Op een maandag zijn ze weer terug gekomen en hebben we allemaal leuke dingen gedaan!! We zijn lekker uit eten geweest natuurlijk ook met nikiet! en wat ik niet mag vergeten we zijn een weekend naar Orlando geweest om daar te gaan shoppen en we zijn naar twee pretparken geweest: Island of Adventure en the studios!
Het was echt heel erg leuk en we hebben het erg gezellig gehad met zijn vieren! Helaas moest ik die maandag gewoon weer naar school en na school gewoon weer trainen!!
Helaas waren de twee weken zo weer om! Maar nog een paar dagen en dan ben k weer terug in Nederland!!

Ondertussen hebben we veel toernooien gespeeld en we hebben erg veel gewonnen! Helaas hadden we ook een erg slecht weekend bij zitten, we gingen naar Lakeland en St Leo.
Tegen allebei de universiteiten hebben we verloren, Coach was niet heel erg blij met ons en heeft ons dus ook de hele reis genegeerd!
Maar gelukkig was die de volgende dag weer wat vrolijker!

Morgen vertrekken we naar Tampa om daar het state tournament te spelen, het gaat tussen 4 teams en de teams die in de top drie zitten gaan de eerste week naar Arizona! We hebben een hele grote kans om te winnen!

Ik laat jullie zeker weten hoe het is gegaan!!

Dikke kuss !!

  • 15 April 2009 - 18:35

    José:

    Goed bezig vriendin!
    xx

  • 15 April 2009 - 19:31

    Annecova:

    Hey Lala, leuk dat je weer eens een stukje schrijft...altijd super leuk om te lezen. Fijn dat je het zo naar je zin hebt!!Succes morgen in Tampa...jullie gaan winnen hahaha!! Tot gauw weer gezellie in NL.
    Dikke kussssss

  • 15 April 2009 - 20:30

    Daantje:

    Op naar Arizona!!!!:)
    Ben blij als je weer in Nederland bent gaan we weer gezellig eten.

    Dikke kus
    xxxx

  • 16 April 2009 - 10:09

    Mam:

    Leuk stukje lara veel
    succes in Tampa zet 'm op je kan het.
    Kus mam

  • 16 April 2009 - 13:27

    Tessa:

    You go girl

    Love you

    Nog een maandje en dan ben je weer lekker thuis.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

lara

2 Januari vertrek ik voor anderhalf jaar naar Amerika om daar te gaan studeren en tennissen! Lekker naar het zonnige Florida,daar kom ik terecht op een community college. Ik woon in een appartement met allemaal verschillende sporters! Ik ben erg benieuwd hoe het daar allemaal is, en ga jullie zeker op de hoogte houden.

Actief sinds 24 Okt. 2008
Verslag gelezen: 1775
Totaal aantal bezoekers 8656

Voorgaande reizen:

02 Januari 2009 - 11 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: