Wedstrijden - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van lara hijbeek - WaarBenJij.nu Wedstrijden - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van lara hijbeek - WaarBenJij.nu

Wedstrijden

Door: Lara

Blijf op de hoogte en volg lara

06 Februari 2009 | Nederland, Dordrecht

Hallo allemaal!

Het is weer een tijdje geleden dat ik iets heb laten horen,,heb het de laatste tijd een beetje druk gehad met school en met de trainingen en wedstrijden!Vorige week hebben we de eerste wedstrijden moeten spelen,een dag voordat we moesten spelen wisten we nog steeds niet de line-up van het team dus wie nummer 1 zou zijn tot en met nummer 6, we moesten allemaal wedstrijdjes spelen tegen elkaar in de trainingen..
Ik moest ook tegen Alexandra spelen dat is de voornamelijke nummer 1 met een heel irritant spel! Als je haar ziet spelen denk je oooh makkie,,maar het was het tegenovergestelde ervan,,om helemaal gek van te worden!
Gelukkig kon niemand me verstaan wat ik allemaal zei haha
Uiteindelijk had de coach besloten om Alexandra op nummer 1 te zetten,,en ik en Arina wisselen van nummer 2 en 3..
Vrijdag moesten we tegen een team spelen waar ik nu even de naam van kwijt ben!
Het was zo grappig want we moesten in een rij gaan staan van nummer 1t/m6 en dan ging coach ons allemaal voorstellen en al je teamgenoten ging dan klappen..natuurlijk kon de coach Lara Hijbeek niet heel erg goed uitspreken maar hij kwam in de buurt!
Ik moest met me kamergenoot spelen en hebben we makkelijk gewonnen daarna moesten we singelen, ik speelde de derde singel..de singel heb ik ook gewonnen!
In totaal hebben we gewonnen dus daar was coach erg blij mee..
Die zaterdag moesten we tegen 2 teams spelen, 1 om 14.00 en de andere om 18.00
Het eerste team was erg sterk, ik moest met Arina spelen, we speelde wel goed maar helaas verloren en dat was ook het geval met de singel..Uiteindelijk hebben we wel gewonnen van het team dus dat is mooi..Ik had helemaal geen zin meer om te spelen om 18.00 maar we hebben gelukkig dik gewonnen van ze!
Zondag heb ik lekker genoten van me vrije dag en heb natuurlijk gezellig met me lieve jarige zus gesproken die haar verjaardag vierde zonder haar zusje..
Deze week was weer een normale week met trainingen en school..Dit weekend gaan we uit en als ik het helemaal goed heb gaat me nederlandse vriendin ook mee!! Al helemaal zin in!
A.s Maandag hebben we een toernooi en woensdag en vrijdag vertrekken we naar Georgia om daar s'avonds te spelen en in de ochtend op een zaterdag dus dat wordt een interesant weekend!
Over 2 weken komen me ouders en me zus al!!!!! Heb er heel veel zin in!
Hoop dat deze twee weken heel erg snel gaan!

Bedankt voor alle lieve reacties!
voor mensen die me adres willen weten het is:


The District of Kernan
Appartment 1031,
3601 Kernan Blvd South
Jacksonville, FL.32224
U.S.A

Dikke Kuss

  • 06 Februari 2009 - 22:18

    Daantje:

    De kop is eraf!!!Best raar om in het buitenland te spelen denk ik, maar je hebt het GOED gedaan. Het stappen van a.s. weekend gaat denk ik makkelijker :)
    Ik heb uit betrouwbare bron dat dat wel goed komt hahahaha

    Dikke kus en nog heel even dan ben je verenigd met je familie heerlijk!!!!!

  • 07 Februari 2009 - 23:53

    Miranda:

    Ola Lara
    weer een leuk berichtje en fotos van je - hoop dat je buiten school en tennis ook de gelegenheid hebt iets meer van Florida te zien... maar dat gaat vast wel lukken als straks je ouders en Tessa er zijn, gezellig voor je, je zal ze wel missen he.
    Liefs en groetjes weer vanuit de Algarve
    xxx Toni en Miranda xxx

  • 08 Februari 2009 - 15:17

    Arjan & Natasja:

    Hoi Lara!
    Ziet er leuk uit zeg! Klinkt goed, zon, school, tennis! Heerlijk! Geniet er lekker van daar!!! Have fun! Liefs Ar & Natasja

  • 09 Februari 2009 - 10:16

    Annemarie:

    Hoi Larissa,
    Helemaal leuk om je verhaal te lezen.
    Alles moet natuurlijk nog even wennen.
    Wat fijn dat je ouders en Tessa komen.
    Ik kijk al uit naar je volgende bericht.
    Succes met je toernooi!!
    xxx Annemarie.

  • 10 Februari 2009 - 13:46

    Annecova:

    Hey Lala,leuk dat je weer ff een stukje hebt geschreven en vooral de foto's zijn we nieuwsgierig naar!!!Gezellie eind volgende week komen je vader en moeder en Tess, kunnen ze je lekker aanmoedigen op de tennisbaan!!
    Veel succes met je wedstrijden!!
    Dikke kusss

  • 26 Februari 2009 - 15:28

    Jan & Sigi Franeker:

    Hoi Lara, do 26 Feb.

    Ik zie je al een beetje fronsen,...Wie waren dat ook alweer?? Hint, afgelopen zomer BBQ bij de Fam. Opmeer (feestje Miranda)in de tuin.
    Leuke site trouwens!
    Fijn dat je het goed naar je zin hebt, lekker weer zeker daar. Misschien zijn jouw ouders en zus er nu nog?
    Geniet er maar goed van, wie weet kun je je tijd daar nog wat verlengen om een beetje rond te reizen.
    Nou, wie weet tot horens, veel groetjes uit het nu nog natte en koude Friesland! Jan & Sigi XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

lara

2 Januari vertrek ik voor anderhalf jaar naar Amerika om daar te gaan studeren en tennissen! Lekker naar het zonnige Florida,daar kom ik terecht op een community college. Ik woon in een appartement met allemaal verschillende sporters! Ik ben erg benieuwd hoe het daar allemaal is, en ga jullie zeker op de hoogte houden.

Actief sinds 24 Okt. 2008
Verslag gelezen: 520
Totaal aantal bezoekers 8654

Voorgaande reizen:

02 Januari 2009 - 11 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: