Spannend! - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van lara hijbeek - WaarBenJij.nu Spannend! - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van lara hijbeek - WaarBenJij.nu

Spannend!

Door: Lara

Blijf op de hoogte en volg lara

30 December 2008 | Nederland, Dordrecht

Hallo Allemaal,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik heb geschreven omdat ik het allemaal druk had met alles regelen voor Amerika maar nu is het bijna zover!
Nog 3 dagen en dan zit ik in het zonnige Jacksonville!Alles is geregeld..nog een paar laatste dingen inpakken en ik ben er helemaal klaar voor!
Natuurlijk een klein feestje gehouden om afscheid te nemen!
Nu alleen nog oud&nieuw vieren en dan klaar om te gaan!
Gelukkig gaan er vrijdag nog een aantal mensen mee om afscheid te nemen! Ben benieuwd!
Als ik in Jacksonville ben gearriveerd en een laptop heb gekocht dan krijgen jullie alle details over de reis en natuurlijk over me team enzovoort!!

Het volgende verhaal is vanuit Jacksonville!
Dikke Kuss

  • 31 December 2008 - 08:54

    Daantje:

    Lieverd, ik wens je een hele goede reis en je feestje was hartstikke gezellig, volgens mij kan er niets meer mis gaan, hier -5 en daar is het 19 graden, wat wil je nog meer.
    XXXXX

  • 01 Januari 2009 - 08:36

    Mam:

    Lara nog 1 nachtje

  • 01 Januari 2009 - 17:03

    Miranda:

    Ola Lara!

    Leuk je even gesproken te hebben, we wensen jou vanuit Portugal een goeie reis en heel veel plezier in Florida! Geniet er van, het is zo voorbij die paar maanden!
    Liefs van ons allen
    António en Miranda
    Jan en Ria

    ps. sterkte voor de thuisblijvers :)

  • 02 Januari 2009 - 18:50

    Tessa (zus):

    Lieverd je moet nu nog 45 min vliegen en je vliegt nu op 37300 feet ja ja hoe weet ik dat. Ik heb je de hele tijd in de gaten hoor. Ik hoop dat je een goede reis en heb mike nog gemaild en het komt allemaal goed. Ik mis je nu al het is gelijk zo stil thuis. Zus ik hou van je en denk aan je.

    ( ik dacht zet even tessa (zus neer anders weet je dalijk niet meer welke tessa het is)

    Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

lara

2 Januari vertrek ik voor anderhalf jaar naar Amerika om daar te gaan studeren en tennissen! Lekker naar het zonnige Florida,daar kom ik terecht op een community college. Ik woon in een appartement met allemaal verschillende sporters! Ik ben erg benieuwd hoe het daar allemaal is, en ga jullie zeker op de hoogte houden.

Actief sinds 24 Okt. 2008
Verslag gelezen: 346
Totaal aantal bezoekers 8654

Voorgaande reizen:

02 Januari 2009 - 11 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: